ترجمه آهنگ stupid love از lady gaga

ترجمه آهنگ stupid love از lady gaga

stupid lovve
حجم: 3.32 مگابایت
توضیحات: برای نمایش و یا دانلود روی لینک کلیک کنید

You’re the one that I’ve been waiting for

تو  کسی هستی که من منتظرش بودم

Gotta quit this cryin’, nobody’s gonna

دیگه باید این گریه کردن رو تمومش کنم ؛ هیچکی نمیاد تا

Heal me if I don’t open the door

حالمو خوب کنه اگه خودم در رو  باز نکنم (اگه خودم نخوام)

Kinda hard to believe, gotta have faith in me

باورش یه جورایی سخته ، باید به من ایمان داشته باشی

Freak out, I freak out, I freak out, I freak out

Look at me

اختیارم رو از دست میدم ، هول میکنم،  بهم نگاه کن

I get down, I get down, I get down, I get down

Look at me

حالم خراب میشه ، میفتم زمین، بهم نگاه کن

Freak out, I freak out, I freak out, I freak out

اختیارم رو از دست میدم، اختیارم رو از دست میدم

Look at me now

حالا بهم نگاه کن

‘Cause all I ever wanted was love

چون تمام چیزی که من همیشه میخواستم، عشق بود

All I ever wanted was love

تمام چیزی که من همیشه میخواستم، عشق بود

Higher, higher

نئشه تر، نئشه تر

I want your stupid love, love

من عشق احمقانه تورو میخوام ، عشق

I want your stupid love, love

من عشق احمقانه تورو میخوام ، عشق

Now, it’s time to free me from the chain

حالا وقتشه که منو از از زنجیر رها کنی

I gotta find that peace, is it too late or

بالاخره باید اون صلح و آرامش رو پیدا کنم ، آیا خیلی دیر شده یا

Could this love protect me from the pain?

آیا این عشق منو در برابر درد حفاظت میکنه؟

I would battle for you (Even if I break in two)

حاظرم به خاطرت با یکی بجنگم (حتی اگه دو شقّه بشم)

Freak out, I freak out, I freak out, I freak out

Look at me

اختیارم رو از دست میدم ، هول میکنم،  بهم نگاه کن

I get down, I get down, I get down, I get down

Look at me

حالم خراب میشه ، میفتم زمین، بهم نگاه کن

Freak out, I freak out, I freak out, I freak out

اختیارم رو از دست میدم، اختیارم رو از دست میدم

Look at me now

حالا بهم نگاه کن

‘Cause all I ever wanted was love

چون تمام چیزی که من همیشه میخواستم، عشق بود

All I ever wanted was love

تمام چیزی که من همیشه میخواستم، عشق بود

Higher, higher

نئشه تر، نئشه تر

I want your stupid love, love

من عشق احمقانه تورو میخوام ، عشق

I want your stupid love, love

من عشق احمقانه تورو میخوام ، عشق

I don’t need a reason (Oh)

به دلیل نیاز ندارم

Not sorry, I want your stupid love

متاسف نیستم ، من عشق احمقانه تورو میخوام

I don’t need a reason (Oh)

به دلیل نیاز ندارم

Not sorry, I want your stupid love

متاسف نیستم ، من عشق احمقانه تورو میخوام

Higher, higher

نئشه تر، نئشه تر

I want your stupid love, love

من عشق احمقانه تورو میخوام ، عشق

We got a stupid love, love

ما در گیر یه عشق احمقانه ایم، عشق

I want your stupid love, love

من عشق احمقانه تورو میخوام ، عشق

I want your stupid love, love

من عشق احمقانه تورو میخوام ، عشق

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

از آهنگ ها لذت ببرید ....

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها